Pojawia się Komunikat

problem1

Błędnie wpisana nazwa użytkownika podczas pierwszej autoryzacji, bądź podczas procedury przypominania hasła.

Rozwiązanie: Należy ponownie nacisnąć opcję umożliwiającą wygenerowanie nowego hasła i powtórzyć procedurę wpisując dokładnie nazwę użytkownika.

Jeżeli jednak prawidłowo wpisaliście Państwo nazwę użytkownika, a pojawił się wyżej pokazany alert, prosimy o kontakt z administratorem E-portalu

Blokada czasowa konta

Przyczyną jest zbyt częsta próba zalogowania się przy użyciu błędnych danych logowania, jak również przy zbyt częstych próbach wygenerowania nowego hasła (kilka sekund odstępu). Mail umożliwiający reset hasła jest wysyłany z serwera poczty uczelnianej, ale nie zawsze sieci z których Państwo korzystacie umożliwiają natychmiastowy odbiór wiadomości, dlatego też od wygenerowania hasła do pojawienia się maila na skrzynce pocztowej może upłynąć kilka minut.

Rozwiązanie: W przybliżeniu po upływie godziny blokada zostaje zdjęta i zalogowanie się do systemu jest ponownie możliwe.